Eko event – Volvo Electric Days
Volvo Electric Days – akcja marketingowa w duchu eko
Początek 2022 roku obfitował dla naszej agencji w wiele, interesujących wydarzeń firmowych, które mieliśmy przyjemność organizować. Królowały eko eventy w klimacie ekologicznym, co przyniosło nam ogrom satysfakcji! Dziś z wielką satysfakcją przedstawiamy relację z niemal dwumiesięcznej, akcji event marketingowej dla jednego z naszych Klientów.
Volvo Electric Days – stawiamy na różnorodność
W styczniu wystartowała ekologiczna akcja eventowa w ramach Volvo Electric Days. Działania naszego Klienta ukierunkowane zostały na ochronę życia ludzi, nie tylko w samochodach, ale i poza nimi. Tym razem pełne zaangażowanie marki skupiło się wokół ochrony planety, a my z przyjemnością pomogliśmy zrealizować wyznaczone eko cele i zorganizować całą serię eventów marketingowych dla gości salonów Volvo.Nasza wspólna eko akcja marketingowa miała potrwać do końca lutego, dlatego zaproponowaliśmy kilka różnych rozwiązań, które razem stworzyły jeden, spójny przekaz – zmieńmy nawyki na bardziej przyjazne planecie!
Content digitalowo – marketingowy na stronie internetowej Klienta, zielone, pełne kwiatów i roślin ścianki jako elementy aranżacyjne, personalizowane gadżety dla odwiedzających to był dopiero początek! Kolej na eko atrakcje angażujące kreatywnie wszystkich odwiedzających salony oraz seria eventów – to wszystko składało się na całość realizacji. W całe przedsięwzięcie zaangażowali się również krakowscy influencerzy, którzy wsparli nasze działania i chętnie wzięli dział w eko aktywnościach oraz portal lovekrakow.pl, który uchwycił najważniejsze elementy eventowej akcji. Wszystkie, nawet najmniejsze szczegóły miały duże znaczenie w trakcie trwania naszych niemal dwumiesięcznych działań w ramach Volvo Electric Days.
Niebanalne warsztaty ekologiczne
Eko warsztaty to coś, co lubimy najbardziej – szczególnie w nieoczywistej i oryginalnej wersji! Zajęcia eko szycia z użyciem tradycyjnych maszyn, okazały się hitem wśród uczestników. Nasza prowadząca wytłumaczyła krok po kroku jak stworzyć wyjątkowe torebki na zakupy, organizery na kosmetyki i pędzle do makijażu, a także torby na laptopy ze starych banerów reklamowych. Rezultaty zadziwiły wszystkich, bez wyjątku – udało nam się nawet odkryć nowe talenty i hobby! 🙂
Zwieńczeniem eventowej akcji marketingowej były warsztaty eko designu, podczas których uczestnicy mieli okazję stworzyć piękne dekoracje dla domu z naturalnych materiałów oraz tych z recyklingu. Po zajęciach powstały kolorowe, różnorodne łapacze snów, świece z więzy pszczelej czy woskowijki, które są alternatywą dla jednorazowych opakowań na żywność. Oprócz zasobów kreatywnych przy tworzeniu swoich dzieł, klienci salonów VOLVO otrzymali porządną dawkę eko wiedzy w trakcie eko prelekcji wygłoszonej przez Annę Jaklewicz – inicjatorkę akcji „Książka za worek śmieci”.
Jedno jest pewne – nadaliśmy drugie życie starym materiałom reklamowym i nie tylko, a także pokazaliśmy, że ponowne ich wykorzystanie daje o wiele więcej radości i satysfakcji niż zakup nowych przedmiotów.
Komfort i swoboda receptą na sukces!
Podczas planowania całej akcji marketingowej ważne było dla nas, aby zachować we wszystkich działaniach swobodną, domową atmosferę, aby uczestnicy mogli w jak najbardziej przyjazny sposób zrozumieć ideę życia w duchu eko. Wszystkie zaplanowane wydarzenia miały dawać klientom VOLVO poczucie wolności wyboru – to do nich należała decyzja, czy ostatecznie zaczną bardziej skupiać się na dbaniu o planetę. Finalnie przekonaliśmy wszystkich uczestników do zmiany swoich codziennych nawyków.
Jeśli pragniesz zorganizować wydarzenie lub serię wydarzeń w duchu eko, skontaktuj się z nami! Nie musisz mieć specjalistycznej eko wiedzy – nasze wieloletnie doświadczenie pozwoli nam przygotować dla Ciebie kompleksową ofertę z uwzględnieniem ciekawych i angażujących atrakcji, a także wszystkich niezbędnych elementów.
Fot. Agata Wnuk / LoveKraków