Dołącz do naszego zespołu!

Obsługujemy firmy w zakresie event marketingu & brand experience. Wyróżnia nas wysoki poziom usług i kreatywność  realizowanych projektów. W pracy cenimy sobie kulturę różnorodności, a także atmosferę wsparcia i współpracy. Dajemy też duże możliwości rozwoju. 

Co zapewniamy?

Zapewniamy transparentne warunki współpracy na umowie o pracę lub b2b. Dodatkowo sprawnie działa u nas system premiowy, pakiety zdrowotne Lux Med i wewnętrzne wyjazdy & spotkania firmowe naszej agencji ♡

Kogo szukamy?

Jeśli czujesz, że to miejsce pracy dla Ciebie, to zapraszamy! Nasze aktualne rekrutacje:

 

OPIS STANOWISKA 

– współpraca oraz utrzymywanie dobrych, długofalowych relacji z kluczowymi klientami agencji

– pozyskiwanie nowych klientów – działania newbiznesowe

– rozwijanie i realizacja strategii sprzedaży w agencji 

– współpraca z zespołem eventowo – projektowym 

– udział w prezentacjach przetargowych 

CZEGO OCZEKUJEMY? 

– min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Key Account (najlepiej w agencji kreatywnej/marketingowej/reklamowej/eventowej) 

– bardzo dobrą znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację biznesową

– odpowiedzialność, doskonałą organizację pracy oraz zdolność nadawania priorytetów projektom i zadaniom,

– otwarty umysł, proaktywność w szukaniu rozwiązań oraz samodzielność w działaniu

– budowanie inspirującej, partnerskiej i biznesowej relacji z Klientami agencji

– odpowiedzialność za realizację założonych celów biznesowych

– aktywne prawo jazdy kat. B

CO ZAPEWNIAMY? 

– umowa o pracę lub b2b

– stałe wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia i umiejętności + premie za wyniki

– pracę w klimatycznym biurze w sercu starego Podgórza, ale jak wolisz pracę hybrydową to też jest OK 

– kreatywne projekty dla znanych firm i marek, przy których możesz się wykazać oraz stale rozwijać

– prywatną opiekę medyczną Lux Med

– pakiet niezbędnych narzędzi do pracy

– wewnętrzne eventy i wyjazdy pracownicze

– dużą otwartość związaną ze wspieraniem przez nas kultury różnorodności 

 

 
OPIS STANOWISKA:
 
– kompleksowe zarządzanie budżetem oraz projektami event marketingowymi
 
– koordynacja pracy event & project managerów
 
– kontakt z klientem i koordynacja pracy zespołu wewnątrz agencji
– zarządzanie przepływem ofert, kosztorysów dla nowych i stałych klientów oraz planowanie harmonogramu eventów
 
– raportowanie wyników
 
CZEGO OCZEKUJEMY?
 
– min. 4 – letnie doświadczenie w branży kreatywnej (eventowej, reklamowej, marketingowej) na stanowisku menadżerskim
 
– aktualna wiedza z obszaru multimediów, techniki, aktualnych trendów eventowo – marketingowych oraz znajomość branży kreatywnej
 
– kompetencje menedżerskie, potwierdzone doświadczenie w prowadzeniu zespołu

 
– terminowość i umiejętność pracy pod dużą presją czasu
 
– rewelacyjna organizacja czasu pracy i dbałość o detale
 
– umiejętność samodzielnego organizowania swojej pracy i innych oraz sprawne wyznaczanie priorytetów
 
– znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie pozwalająca na swobodną obsługę klientów anglojęzycznych oraz udział w spotkaniach przetargowych 

 
– talent do nawiązywania i budowania relacji z klientem i współpracownikami
 
CO ZAPEWNIAMY?
 
– stałą pracę w kreatywnej agencji eventowej (umowa o pracę/B2B)
 
– wynagrodzenie zgodne z doświadczeniem i stawkami rynkowymi oraz dodatkowy system premiowy
 
– ciekawą i pełną wyzwań pracę na projektach znanych marek
 
– każde potrzebne wsparcie w prowadzonych projektach


 
– pracę w mocnym, fajnym teamie w klimatycznym biurze w sercu Starego Podgórza w Krakowie ♡ jeśli wolisz hybrydowo – to też jest dla nas OK
 
– ciekawe projekty eventowe, przy których możesz się wykazać oraz stale rozwijać
 
– dużą przestrzeń do realizacji własnych pomysłów
 
– intensywny rozwój zawodowy i realną możliwość awansu
 
– duże wsparcie merytoryczne i możliwości rozwoju (szkolenia, wyjazdy na zagraniczne targi branżowe)
 
– pakiet niezbędnych narzędzi do pracy
 
– wewnętrzne eventy i wyjazdy pracownicze
 
– prywatną opiekę medyczną Lux Med
 

OPIS STANOWISKA

– realizacja projektów eventowych 

– tworzenie kreatywnych koncepcji eventowych

– koordynacja eventów i współpraca z klientami agencji

– nadzorowanie pracy podwykonawców

– śledzenie trendów na rynku eventowym

CZEGO OCZEKUJEMY?

– min. 2 – letnie doświadczenia w branży kreatywnej (eventowej, reklamowej, marketingowej)

– znajomość branży kreatywnej  

– kreatywność, otwartość na oryginalne pomysły i wyzwania

– wielozadaniowość w realizowaniu powierzonych projektów

– umiejętność pracy pod dużą presją czasu

– umiejętność zapanowania nad tysiącem rozmaitych wątków eventowych

– rewelacyjna organizacja czasu pracy i dbałość o detale 

– komunikatywna znajomość języka angielskiego

– czynne prawo jazdy kat. B

– talent do nawiązywania i budowania relacji z klientem i współpracownikami

CO ZAPEWNIAMY?

– stałą pracę w kreatywnej agencji eventowej (umowa o pracę/B2B)

– pracę w mocnym, fajnym teamie w klimatycznym biurze w sercu Starego Podgórza w Krakowie ♡ jeśli wolisz hybrydowo – to też jest dla nas OK 

– doświadczenie w pracy ze znanymi markami

– ciekawe projekty eventowe, przy których możesz się wykazać oraz stale rozwijać

– duże wsparcie merytoryczne i możliwości rozwoju (szkolenia, wyjazdy na zagraniczne targi branżowe)

– pakiet niezbędnych narzędzi do pracy

– dodatkowy pakiet premiowy

– dodatkowy wynagrodzenie za realizacje eventowe

– wewnętrzne eventy i wyjazdy pracownicze

– prywatną opiekę medyczną Lux Med

OPIS STANOWISKA

– współpraca z Event Managerem przy realizacji projektów eventowych

– tworzenie kreatywnych koncepcji eventowych

– koordynowanie pracy podwykonawców

CZEGO OCZEKUJEMY?

– min. 1 rok doświadczenia na podobny stanowisku – będzie mile widziane 🙂 

– zaangażowanie i energia w działaniu – warunek konieczny 🙂 

– znajomość programów typu Canva

– kreatywność, otwartość na oryginalne pomysły i wyzwania

– wielozadaniowość w realizowaniu powierzonych projektów

– umiejętność pracy pod dużą presją czasu

– rewelacyjna organizacja czasu pracy i dbałość o detale 

– talent do nawiązywania i budowania relacji z klientem i współpracownikami

CO ZAPEWNIAMY?

– stałą pracę w kreatywnej agencji eventowej (umowa o pracę/B2B/płatny staż)

– pracę w mocnym, fajnym teamie w klimatycznym biurze w sercu Starego Podgórza w Krakowie ♡

– ciekawe projekty eventowe, przy których możesz się wykazać oraz stale rozwijać

– duże wsparcie merytoryczne i możliwości rozwoju (szkolenia, wyjazdy na zagraniczne targi branżowe)

– pakiet niezbędnych narzędzi do pracy

– wewnętrzne eventy i wyjazdy pracownicze

– prywatną opiekę medyczną Lux Med

OPIS STANOWISKA 

– organizacja wydarzeń PR oraz projektów specjalnych

– wyszukiwanie pomysłów na nowe treści i działania w obszarze public relations

– tworzenie strategii i planów komunikacji

– wyszukiwanie trendów i inicjowanie nowych działań PR

– współpraca z zespołem w zakresie tworzenia treści i działań PR-owych/marketingowych

– współpraca z zespołem eventowo – projektowym 

– udział w prezentacjach przetargowych 

CZEGO OCZEKUJEMY? 

– min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w agencji kreatywnej (marketingowej, PR-owej, reklamowej, eventowej) 

– umiejętność tworzenia tekstów, które chce się czytać

– biegła znajomość podstawowych narzędzi PR marketingu

– znajomość tematyki storytelling’u oraz branding’u

– zmysł estetyczny

– sieć kontaktów z mediami w Polsce

– odpowiedzialność, doskonałą organizację pracy oraz zdolność nadawania priorytetów projektom i zadaniom

– otwarty umysł, kreatywność, proaktywność w szukaniu rozwiązań oraz samodzielność w działaniu

– budowanie inspirującej, partnerskiej i biznesowej relacji z Klientami agencji i współpracownikami

CO ZAPEWNIAMY? 

– stałą pracę w kreatywnej agencji eventowej (umowa o pracę/B2B)

– pracę w mocnym, fajnym teamie w klimatycznym biurze w sercu Starego Podgórza w Krakowie ♡ jeśli wolisz hybrydowo – to też jest dla nas OK 

– kreatywne projekty dla znanych firm i marek, przy których możesz się wykazać oraz stale rozwijać

– prywatną opiekę medyczną Lux Med

– pakiet niezbędnych narzędzi do pracy

– wewnętrzne eventy i wyjazdy pracownicze

– dodatkowe premie uznaniowe 

– duże wsparcie merytoryczne i możliwości rozwoju (szkolenia, wyjazdy na zagraniczne targi branżowe)

– dużą otwartość związaną ze wspieraniem przez nas kultury różnorodności 

 

OPIS STANOWISKA 

– przygotowywanie treści do mediów społecznościowych

– budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych poprzez kreowanie, koordynowanie i monitorowanie komunikacji

– prowadzenie i moderowanie profilu naszych marek w social mediach

– tworzenie interakcji z użytkownikami oraz budowanie ich zaangażowania

– monitorowanie, analiza i raportowanie wyników prowadzonych działań

– opracowywanie planów komunikacji i harmonogramów w social media

– monitorowanie rynku mediów społecznościowych, śledzenie trendów i tworzenie inspirujących treści

– budowanie wartościowego contentu

– tworzenie treści na social media podczas eventów – real time marketing

– samodzielne tworzenie podstawowych grafik na potrzeby kanałów social media

– współpraca z influencerami 

– kreowanie i opracowywanie materiałów reklamowych

– uaktualnianie treści na www

CZEGO OCZEKUJEMY? 

– min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku 

– znajomości specyfiki platform Social Mediowych (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, LinkedIn).

– znajomość trendów i umiejętność kreatywnego wykorzystania ich w komunikacji marketingowej

– znajomość i obsługa aplikacji/programów do tworzenia stories, video, postów na social media 

– umiejętność tworzenia tekstów, które chce się czytać – lekkie pióro

– odpowiedzialność, doskonałą organizację pracy oraz zdolność nadawania priorytetów projektom i zadaniom

– otwarty umysł, kreatywność, proaktywność w szukaniu rozwiązań oraz samodzielność w działaniu

– dobrą znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację 

– znajomość obszaru Influencer Marketingu – będzie dodatkowym atutem

CO ZAPEWNIAMY? 

– stałą pracę w kreatywnej agencji eventowej (umowa o pracę/umowa zlecenie/B2B)

– pracę w mocnym, fajnym teamie w klimatycznym biurze w sercu Starego Podgórza w Krakowie ♡ jeśli wolisz hybrydowo – to też jest dla nas OK 

– kreatywne projekty dla znanych firm i marek, przy których możesz się wykazać oraz stale rozwijać

– prywatną opiekę medyczną Lux Med

– pakiet niezbędnych narzędzi do pracy

– wewnętrzne eventy i wyjazdy pracownicze

– dodatkowe premie uznaniowe 

– duże wsparcie merytoryczne i możliwości rozwoju (szkolenia, wyjazdy na zagraniczne targi branżowe)

– dużą otwartość związaną ze wspieraniem przez nas kultury różnorodności 

 

OPIS STANOWISKA 

– połączenie kierowcy, logistyka i magazyniera oraz wsparcia działu eventowego w codziennych zadaniach 

– logistyka eventowa i jego organizacja i planowanie

– dbanie o samochód firmowy (tankowanie, mycie, serwis etc)

– obsługa, planowanie i koordynacja działań magazynowych, zapewnienie pełnego funkcjonowania magazynu, kontrola stanów magazynowych

– montaż i demontaż elementów eventu (transport materiałów z naszego magazynu na miejsce realizacji) 

– obsługa naszej wypożyczalni sprzętu eventowego (wydawanie/odbieranie sprzętu)

– bieżące załatwianie spraw ad hoc, które będą wspierać team przy realizacji eventów (zakupy, odebranie materiałów z drukarni, przewiezienie czegoś z punktu A do punktu B etc etc) 

CZEGO OCZEKUJEMY? 

– odpowiedzialność, doskonałą organizację pracy oraz zdolność nadawania priorytetów projektom i zadaniom

– samodzielność, zaangażowanie i energia w działaniu 🙂

– wielozadaniowość w realizowaniu powierzonych projektów

– umiejętność pracy pod dużą presją czasu

– umiejętność pracy zespołowej oraz łatwość w nawiązywaniu relacji z zespołem i podwykonawcami 

– czynne prawo jazdy kat. B 

– doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – będzie mile widziane 🙂 

CO ZAPEWNIAMY? 

– stałą pracę w kreatywnej agencji eventowej (umowa o pracę/umowa zlecenie/B2B)

– pracę w mocnym, fajnym teamie w klimatycznym biurze w sercu Starego Podgórza w Krakowie ♡

– udział w kreatywnych projektach dla znanych firm i marek, przy których możesz się wykazać oraz stale rozwijać

– prywatną opiekę medyczną Lux Med

– pakiet niezbędnych narzędzi do pracy

– wewnętrzne eventy i wyjazdy pracownicze

– dodatkowe premie uznaniowe 

– duże wsparcie merytoryczne i możliwości rozwoju

– dużą otwartość związaną ze wspieraniem przez nas kultury różnorodności 

OPIS STANOWISKA 

– wsparcie działu eventowego w ich codziennej pracy i realizacji projektów eventowych

– research i przygotowywanie prezentacji 

– śledzenie trendów w branży, szukanie inspiracji

CZEGO OCZEKUJEMY? 

– status studenta – mile widziani studenci kierunków marketing, reklama, eventy, public relations, digital marketing etc

– dyspozycyjność ok 20 h tygodniowo – w trybie hybrydowym też jest dla nas OK 🙂

– odpowiedzialność, doskonałą organizację pracy oraz zdolność nadawania priorytetów projektom i zadaniom

– otwarty umysł, kreatywność, proaktywność w szukaniu rozwiązań

– znajomość programu typu canva będzie dodatkowym atutem 

CO ZAPEWNIAMY? 

– 3 lub 6 miesięczny płatny staż dla studentów w kreatywnej agencji eventowej 

– dedykowany opiekun stażysty – mentor

– po odbyciu stażu – możliwość stałej umowy o pracę 

– pracę w mocnym, fajnym teamie w klimatycznym biurze w sercu Starego Podgórza w Krakowie ♡ jeśli wolisz hybrydowo – to też jest dla nas OK 

– kreatywne projekty dla znanych firm i marek, przy których możesz się wykazać oraz stale rozwijać

– pakiet niezbędnych narzędzi do pracy

– wewnętrzne eventy i wyjazdy pracownicze

– duże wsparcie merytoryczne i możliwości rozwoju

– dużą otwartość związaną ze wspieraniem przez nas kultury różnorodności 

 

OPIS STANOWISKA 

– dbanie o codzienne funkcjonowanie biura 

– obsługa biurowego telefonu, maila, poczty biurowej oraz przesyłek kurierskich

– zaopatrywanie biura w niezbędne artykuły spożywczo – biurowe oraz dbanie o porządek (koordynowanie pracy firmy sprzątającej) 

– przygotowywanie zestawień w excelu

– koordynowanie kalendarza biurowego

– koordynacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy oraz współpraca z działem księgowym w zakresie prowadzenia ewidencji dokumentacji

– rejestrowanie faktur projektowych w systemie wewnętrznym

– kontakt z dostawcami i realizacja zamówień do projektów

CZEGO OCZEKUJEMY? 

– bardzo dobra organizacja czasu pracy

– skrupulatność, dokładność i terminowość

– bardzo dobra obsługa aplikacji MS Office (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych 

– zaangażowanie, komunikatywność i energia w działaniu – warunek konieczny 🙂 

– odpowiedzialność, doskonałą organizację pracy oraz zdolność nadawania priorytetów projektom i zadaniom

– otwarty umysł, proaktywność w szukaniu rozwiązań oraz samodzielność w działaniu

– aktywne prawo jazdy kat. B

– doświadczenie na podobnym stanowisku – będzie mile widziane

– obsługa programu typu canva – będzie dodatkowym atutem 

CO ZAPEWNIAMY? 

– stałe wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę, b2b lub umowy stażowej

– pracę w klimatycznym biurze w sercu starego Podgórza ♡

– kreatywne projekty dla znanych firm i marek, przy których możesz się wykazać oraz stale rozwijać

– prywatną opiekę medyczną Lux Med

– pakiet niezbędnych narzędzi do pracy

– wewnętrzne eventy i wyjazdy pracownicze

– dużą otwartość związaną ze wspieraniem przez nas kultury różnorodności 🙂

 

Aplikuj na stanowisko w naszej agencji!
Click or drag a file to this area to upload.
Click or drag a file to this area to upload.
Administratorem danych osobowych jest firma Bossa Nova Events sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą przy ulicy Rynek Podgórski 12/7 w Krakowie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) i b) Rozporządzenia z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkiem z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej – „Rozporządzenie”) w celu przeprowadzenia rekrutacji a w razie wyrażenia dobrowolnej zgody – także w celu przyszłych rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane przez pracowników Działu HR i Managerów Rekrutujących. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres jednego roku a przetwarzane dane w oparciu o zgodę na przyszłe rekrutacje – przez okres pięciu lat – chyba, że zgoda zostanie wcześniej cofnięta. W każdym z wypadków, zgoda może cofnięta poprzez wysłanie informacji o jej cofnięciu na adres: praca@bossa-nova-events.pl Przesłanie dokumentów aplikacyjnych z danymi osobowymi oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby danego procesu rekrutacji. Jeśli Kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, koniecznym jest wskazanie tej zgody w dokumentach aplikacyjnych. Brak zgody na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, oznacza wyrażenie zgody jedynie na przetwarzanie danych osobowych w ramach danej rekrutacji. Kandydatowi przysługuje prawo do żądania od administratora danych osobowych dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych. Kandydatowi przysługuje również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.