Strefa festiwalowa marki TIGER – GRUPA MASPEX

Strona główna Portfolio Strefa festiwalowa marki TIGER – GRUPA MASPEX

Debiut strefy festiwalowej TIGER ENEGY DRINK na letnich festiwalach

Strefa festiwalowa TIGER Energy Drink to debiut marki na muzycznych festiwalach za nami! Oficjalnie możemy powitać w gronie naszych Klientów – Grupę Maspex Polska. W ramach współpracy stworzyliśmy mobilną strefę festiwalową marki z którą odwiedziliśmy Clout Festival oraz Olsztyn Green Festival. Naszym głównym założeniem było wydobycie z marki istotnych dla niej wartości oraz ukazać jej oczywistą wyjątkowość. Kiedy kreatywność spotyka autentyczność, powstają unikatowe projekty, które przekraczają granicę. Tak było i teraz. Dokładnie przeanalizowaliśmy grupę docelową marki i dzięki temu skupiliśmy się na tym do kogo mówimy, co mówimy i po co oraz gdzie.

Doładuj energię, czyli BIG IDEA projektu strefy fesiwalowej

Najważniejsza była BIG IDEA – ta od samego momentu przeczytania briefu, pojawiła się w naszym dziale kreatywnym i konsekwentnie scalała ze sobą kolejne elementy. Klientowi zależało, żeby strefa wizerunkowa marki nawiązywała do stacji benzynowej rodem z Route 66 – my dołożyliśmy do tego DOŁADUJ ENERGIĘ. Przy produkcji zadbaliśmy o odpowiednie wyeksponowanie nośników marketingowych, a „tankujemy energię do pełna” nabrało naprawdę innego znaczenia. Wsparliśmy markę również w działaniach komunikacyjnych w social mediach przygotowując materiały video na kanały marki.

Poprzez storytelling umożliwiamy markom tworzenie angażujących i niezapomnianych wydarzeń. Jaką historię mógł poznać uczestnik naszej strefy? Sprowadziliśmy unikatowy Lowrider z ponad 50-letnią historią. W Polsce takich samochodów jest tylko 9! Wyprzedzając pytania – sprawny, sam wjechał na teren naszego festiwalu i robił imponujące show! W czeluściach polskich antykwariatów od tygodni wydobywaliśmy autentyczne amerykańskie tabliczki i klimatyczne rekwizyty. W przerwie od muzycznych emocji pograliśmy na kultowych konsolach z lat 90. A gdzie ukryliśmy konkursowe nagrody i festiwalowe gadżety? W specjalnie wyprodukowanym dystrybutorze Tigera wzorowanym na te, których codziennie używamy tankując paliwa. Tankowaliśmy nagrody non stop, a nasz dystrybutor był idealnym nośnikiem marketingowym marki.

Rozpoznawalność brandu poprzez strefę festiwalową – główne założenia projektu 

Naszym zdaniem tego typu Roadshows są wartościowym narzędziem marketingowym. Umożliwiają bezpośrednie interakcje z klientami oraz pozwalają kreować pozytywny wizerunek marki, co umożliwia budowanie trwałych relacji i zwiększa zaangażowanie wobec marki. Obecność na takim wydarzeniu zwiększa świadomość o marce wśród potencjalnych konsumentów. Dzięki temu marka może lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania konsumentów oraz skuteczniej na nie odpowiadać. Dodatkowo festiwale często kojarzą się z pozytywnymi doświadczeniami – muzyką, kulturą, spotkaniami z przyjaciółmi. Marka, będąc częścią takiego wydarzenia, może kojarzyć się z tymi pozytywnymi wrażeniami, co przekłada się na pozytywny wizerunek w oczach konsumentów. Strefy festiwalowe marek, stoiska promocyjne ukazują, że marka jest aktywna, nowoczesna i angażuje się w ważne dla społeczności wydarzenia.

W naszej agencji potrafimy wydobyć DNA marki i wykorzystać je w realizacji. Każdy event wykorzystujemy jako okazję do opowiedzenia historii marki i przedstawienia jej misji i wartości. Przeplatamy narrację z elementami wizualnymi, dźwiękowymi i interaktywnymi, aby wciągnąć uczestników w świat marki. Budujemy spójną narrację, która zaskoczy, zainteresuje i zatrzyma uwagę uczestników. Porozmawiajmy o realizacji twojej strefy festiwalowej lub całego festiwalu muzycznego.

Zobacz film z tego wydarzenia i poczuj festiwalową energię: https://www.facebook.com/creativebrandstories/videos/3520720978178337