Event z okazji otwarcia nowego biura Canpack
Otwarcie nowego biura firmy Canpack
Nowa lokalizacja, nowe biuro, nowe wnętrza – to elementy, które z pewnością należy odpowiednio celebrować. Jeden z naszych Klientów zgłosił się do nas z prośbą o organizację First Day Experience – czyli trzydniowego wydarzenia pełnego różnorodnych aktywności, które miały urozmaicić pracownikom zwiedzanie nowego miejsca do pracy. Czy udało się sprawić, aby pierwsze chwile w biurze były jeszcze bardziej ekscytujące? Nieskromnie stwierdzamy, że tak!
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie!
I to właśnie na nim skupiliśmy największą uwagę! Pracownicy firmy zostali zaopiekowani od samego wejścia przez drzwi budynku. Welcome-packi z materiałami informacyjnymi na temat nowej przestrzeni, a także dołączona do nich wskazówka prowadząca uczestników do pierwszego zadania, zdecydowanie wywołały efekt miłego powitania! Wiemy, jak ważny jest kontakt “na żywo” z kolegami i koleżankami z pracy, wspólna rozmowa przy kawie i wymiana uśmiechów, dlatego nie mogło się obyć bez firmowego śniadania w towarzystwie owocowych smoothies! Poranny posiłek w nowej przestrzeni z pewnością napełnił pracowników energią, którą mogli spożytkować na udział w aktywnościach, ukrytych na 3 piętrach nowego biura.
Kreatywne zwiedzanie nowego biura
W naszym słowniku nie występuje słowo “nuda”. Stawiamy na kreatywność i nieszablonowe podejście w każdym działaniu, dlatego pozwoliliśmy sobie urozmaicić odkrywanie nowej przestrzeni przez pracowników firmy. First Day Experience skupiał się na doświadczaniu przestrzeni przeznaczonych do konkretnych zadań, dlatego przygotowaliśmy szereg różnorodnych aktywności w dwóch wersjach językowych, które pozwoliły jeszcze intensywniej je eksplorować. Układanki logiczne, cztery foto-spoty, personalizowane gry stworzone w oparciu o KV Klienta czy wielki, firmowy quiz online to tylko nieliczne elementy, które znalazły się na evencie z okazji przeprowadzki firmy do nowego miejsca. A najlepsze jest to, że wszystkie atrakcje dostępne były przez całe trzy dni! 🙂
Dopasowane elementy eventu do KV Canpack
Zadbaliśmy o to, aby każdy element – od koncepcji po firmowe gadżety był dostosowany do KV Klienta. Stworzyliśmy personalizowane grafiki, które nie tylko opisywały konkretne pomieszczenia, ale również informowały o atrakcjach, jakie dzieją się w danym miejscu. Foto-ramka w wersji XXL (o wymiarach aż 160 x 110 cm!), tabliczki do zdjęć w różnych wersjach ze specjalnymi napisami, personalizowane szoty imbirowe z firmowymi etykietami, biurowe gry stworzone w oparciu o kultowe rozgrywki karciane i towarzyskie, a także gadżety z logo i grafikami nawiązującymi do First Day Experience – a to wszystko uwiecznione na profesjonalnej videorelacji z wydarzenia!
Event w biurze z Bossa Nova Events
Organizacja eventów w przestrzeniach biurowych to nasza specjalność! Bez względu na okazję, nasz kreatywny team stworzy koncepcję, która idealnie wpasuje się w pierwotne założenia. Organizujemy wydarzenia zarówno dla dużych korporacji, zrzeszających setki, a nawet tysiące, pracowników, jak i bardziej kameralne spotkania w mniejszym gronie. Jeśli planujesz event w swoim biurze – odezwij się do nas! Z przyjemnością przygotujemy ofertę szytą na miarę Twoich potrzeb. 🙂