Wigilia firmowa na hali produkcyjnej
Wigilia firmowa to idealna okazja do podziękowania pracownikom i kontrahentom za wspólnie przepracowany rok i osiągnięte sukcesy. Organizacja spotkania świątecznego dla 500 pracowników w ogromnej hali produkcyjnej była nie lada wyzwaniem i skomplikowaną logistyką. I choć wymagało to od nas sporego wysiłku, stworzyliśmy w tym miejscu magiczny i unikatowy klimat, który uczestnicy zapamiętają na długi czas!
WIGILIA FIRMOWA – podstawowe elementy eventu.
Podstawowym elementem, który niejednokrotnie przesądza o sukcesie wigilii firmowej jest catering. Smak tradycyjnych, świątecznych potraw zna każdy z nas. Kojarzą się one z domową atmosferą i wzbudzają pozytywne emocje. Ważne jest, aby tych odczuć nie popsuć! Organizując spotkanie świąteczne należy zadbać o catering najwyższej jakości. Nasza agencja od lat współpracuje z najlepszymi firmami cateringowymi w Polsce, które doskonale wiedzą, jak zadbać o kubki smakowe uczestników wydarzenia, a dodatkowo poradzą sobie ze skomplikowaną logistyką eventu, odbywającego się nawet w tak niecodziennych warunkach jak hala produkcyjna!
DEKORACJE TEMATYCZNE – to tworzy najlepszą atmosferę.
Podczas wigilii firmowej należy pamiętać również o tematycznych dekoracjach, które wykreują świąteczną atmosferę. Bossa Nova Events jest firmą przyjazną środowisku, dlatego stawiamy na ekologiczne i naturalne materiały – choinki w doniczkach (które można wykorzystać i przywrócić do lasu) oraz dekoracje wykonane z papieru, drewna, naturalnych tkanin, suszonych owoców czy tworzyw z recyklingu. Elementem, który zawsze dodaje magicznego klimatu jest oświetlenie. Podczas wigilii firmowej polecamy zwłaszcza projektory gobo, dzięki którym możemy wyświetlać wybrany motyw na dużych powierzchniach – jak to ma często miejsce podczas organizowanych przez nas wigilii firmowych.
OPRAWA MUZYCZNA– to kolejny ważny element wigilii firmowej
Tutaj szczególnie rekomendujemy koncert kolęd na żywo. Jeśli przestrzeń eventowa na to nie pozwala, skomponujemy dla Was specjalny set muzyczny, który równie dobrze wprowadzi wszystkich uczestników eventu w świąteczny nastrój!
Bossa Nova Events zapewnia dodatkowo wszelkie, niezbędne podczas wydarzenia, elementy techniczne, takie jak: scena, na której można złożyć życzenia czy rozdać prezenty uczestnikom eventu, nagłośnienie, jak również mobilną szatnię.
ATRAKCJE podczas corocznego firmowego spotkania świątecznego
Oprócz koncertu kolęd na żywo podczas wigilii firmowej doskonale sprawdzą się następujące atrakcje: nasz autorski konkurs choinkowy z pytaniami dotyczącymi firmy klienta i nagrodami, wizyta Świętego Mikołaja, który może rozdać prezenty uczestnikom wydarzenia, a także świąteczna fotobudka. To tylko niektóre z naszych propozycji. Pomysłów mamy o wiele więcej! Jeśli chcesz się o tym przekonać – zapraszamy do kontaktu!