Volvo Electric Days – akcja marketingowa w duchu eko
Początek 2022 roku obfitował dla naszej agencji w wiele, interesujących wydarzeń firmowych i nie tylko, które mieliśmy przyjemność organizować. W styczniu i w lutym zdecydowanie królowały eventy w klimacie ekologicznym, co przyniosło nam ogrom satysfakcji! Dziś z wielką satysfakcją przedstawiamy relację z niemal dwumiesięcznej, akcji event marketingowej dla jednego z naszych Klientów.
VOLVO ELECTRIC DAYS
W styczniu wystartowała ekologiczna akcja eventowa w ramach Volvo Electric Days. Działania naszego Klienta ukierunkowane zostały na ochronę życia ludzi, nie tylko w samochodach, ale i poza nimi. Tym razem pełne zaangażowanie marki skupiło się wokół ochrony planety, a my z przyjemnością pomogliśmy zrealizować wyznaczone eko cele i zorganizować całą serię eventów marketingowych dla gości salonów Volvo.
STAWIAMY NA RÓŻNORODNOŚĆ
Nasza wspólna eko akcja marketingowa miała potrwać do końca lutego, dlatego zaproponowaliśmy kilka różnych rozwiązań, które razem stworzyły jeden, spójny przekaz - zmieńmy nawyki na bardziej przyjazne planecie!
Content digitalowo - marketingowy na stronie internetowej Klienta, zielone, pełne kwiatów i roślin ścianki jako elementy aranżacyjne, personalizowane gadżety dla odwiedzających to był dopiero początek! Kolej na eko atrakcje angażujące kreatywnie wszystkich odwiedzających salony oraz seria eventów - to wszystko składało się na całość realizacji. W całe przedsięwzięcie zaangażowali się również krakowscy influencerzy, którzy wsparli nasze działania i chętnie wzięli dział w eko aktywnościach oraz portal lovekrakow.pl, który uchwycił najważniejsze elementy eventowej akcji. Wszystkie, nawet najmniejsze szczegóły miały duże znaczenie w trakcie trwania naszych niemal dwumiesięcznych działań w ramach Volvo Electric Days.
NIEBANALNE WARSZTATY EKOLOGICZNE
Eko warsztaty to coś, co lubimy najbardziej - szczególnie w nieoczywistej i oryginalnej wersji! Zajęcia eko szycia z użyciem tradycyjnych maszyn, okazały się hitem wśród uczestników. Nasza prowadząca wytłumaczyła krok po kroku jak stworzyć wyjątkowe torebki na zakupy, organizery na kosmetyki i pędzle do makijażu, a także torby na laptopy ze starych banerów reklamowych. Rezultaty zadziwiły wszystkich, bez wyjątku - udało nam się nawet odkryć nowe talenty i hobby! :)
Zwieńczeniem eventowej akcji marketingowej były warsztaty eko designu, podczas których uczestnicy mieli okazję stworzyć piękne dekoracje dla domu z naturalnych materiałów oraz tych z recyklingu. Po zajęciach powstały kolorowe, różnorodne łapacze snów, świece z więzy pszczelej czy woskowijki, które są alternatywą dla jednorazowych opakowań na żywność. Oprócz zasobów kreatywnych przy tworzeniu swoich dzieł, klienci salonów VOLVO otrzymali porządną dawkę eko wiedzy w trakcie eko prelekcji wygłoszonej przez Annę Jaklewicz - inicjatorkę akcji „Książka za worek śmieci”.
Jedno jest pewne - nadaliśmy drugie życie starym materiałom reklamowym i nie tylko, a także pokazaliśmy, że ponowne ich wykorzystanie daje o wiele więcej radości i satysfakcji niż zakup nowych przedmiotów.
KOMFORT I SWOBODA RECEPTĄ NA SUKCES
Podczas planowania całej akcji marketingowej ważne było dla nas, aby zachować we wszystkich działaniach swobodną, domową atmosferę, aby uczestnicy mogli w jak najbardziej przyjazny sposób zrozumieć ideę życia w duchu eko. Wszystkie zaplanowane wydarzenia miały dawać klientom VOLVO poczucie wolności wyboru - to do nich należała decyzja, czy ostatecznie zaczną bardziej skupiać się na dbaniu o planetę. Finalnie przekonaliśmy wszystkich uczestników do zmiany swoich codziennych nawyków.
Jeśli pragniesz zorganizować wydarzenie lub serię wydarzeń w duchu eko, skontaktuj się z nami! Nie musisz mieć specjalistycznej eko wiedzy - nasze wieloletnie doświadczenie pozwoli nam przygotować dla Ciebie kompleksową ofertę z uwzględnieniem ciekawych i angażujących atrakcji, a także wszystkich niezbędnych elementów.
Fot. Agata Wnuk / LoveKraków