Trendy w firmowych spotkaniach świątecznych – piszemy dla PRoto.pl
Spotkania świąteczne i mikołajkowe stały się już tradycją w większości firm. I choć obserwujemy nowe trendy i zmiany w samym procesie ich organizacji, to jedna kwestia pozostaje niezmienna – pracownicy pragną czuć się docenieni, nie tylko przez premię roczną. Przeczytajcie najnowszy artykuł naszej Creative Event Manager Karoliny Piórkowskiej dla PRoto. Z artykułu dowiecie się jak powinna wyglądać świąteczna koncepcja kreatywna w praktyce, poznacie kilka przykładów nieszablonowych motywów oraz trendy
Agencje eventowe i specjaliści odpowiedzialni za komunikację wewnętrzną muszą być na bieżąco z aktualnymi trendami, jednocześnie dbając o element zaskoczenia i pozytywne doświadczenia uczestnika przed, w trakcie, po wydarzeniu.
Liczą się kompleksowość działań, experiental marketing i zaprojektowanie unikatowej ścieżki uczestnika przez całe spotkanie świąteczne. Tradycyjny wieczór przy barszczu i karpiu odchodzi do lamusa. Na co więc zwrócić uwagę przy organizacji wigilii firmowych i imprez mikołajkowych?