Trendbook marketera 2024 – komentuje CEO naszej agencji, Monika Buchwald
„Trendbook marketera. Skuteczne marketing i sprzedaż w 2024 roku” już jest dostępny 💥! Znajdziecie w nim komentarz Moniki Buchald – CEO, creative & strategy director w naszej agencji Creative Brand Stories. Monika wspomina o zmianach i trendach w event marketingu w 2024 roku, wyzwaniach i najczęstszych błędach, które należy wyeliminować.
Aktywne kształtowanie przez uczestników eventu jego przebiegu oraz poszczególnych elementów zwiększa zaangażowanie odbiorców oraz podnosi potencjał marketingowy wydarzenia w dłuższej perspektywie. Aby dotrzeć do wielu grup docelowych, warto inwestować w różnorodne kanały, takie jak media społecznościowe, mailingi czy platformy streamingowe. Współczesny event marketing wymaga elastyczności i dostosowywania się do preferencji odbiorców, dlatego kluczowe jest stosowanie różnych form komunikacji.
Na jakie trendy i zmiany w różnych obszarach marketingu i sprzedaży warto zwrócić uwagę w 2024 roku? Jakie są największe trudności dla marketerów i jak sobie z nimi poradzić? Jak wyeliminować najczęstsze błędy oraz w jakie narzędzia zainwestować? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w darmowym e-booku – do pobrania tutaj 🔗:https://marketerplus.pl/ebook/trendbook-marketera-2024.pdf
Znaleźliśmy się w gronie specjalistów z agencji: WebTalk, Plej, Yetiz Interactive, Kava, More Bananas, digitalk, endorfina events, DevaGroup, The ICON Agency, data.rocks, Sempai, Kerris, Strigoo, którzy opowiedzieli się o wyzwaniach w marketingu w roku 2024. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się też przedstawiciele firm: Kubota, Loyalty Point, SMSAPI, e-point, cux.io, IAI, SearchBrothers, thinkhub.pl, Calamari, Suasio oraz Pluxee Polska.
Trendbook składa się z kilkunastu działów: strategia w czasach zmian, branding i personal branding, skuteczne komunikacja i PR, sztuczna inteligencja i automatyzacja w marketingu, CSR i marketing zaangażowany, programy lojalnościowe, marketing w B2B, social media, content marketing i copywriting, influencer marketing, badania i analityka, programmatic i performance marketing, CX i obsługa klienta, marketing w wyszukiwarkach, event marketing oraz e-commerce.
Dziękujemy redakcjom Marketer+ oraz E-commerce w praktyce zaproszenie naszej CEO Monika Buchwald 👏 do współtworzenia ponad 200 (!) stronnicowego trendbooka 🤜 🤛