Świąteczne wyzwania w obszarze employer brandingu – piszemy dla Socialpress
Połączenie celów firmy z oczekiwaniami pracowników w okresie świątecznym to kluczowy element budowania silnej kultury organizacyjnej i zaangażowania zespołu. Skuteczne działania w tym obszarze mogą przyczynić się do budowania pozytywnego employer brandingu, co w dłuższej perspektywie wpływa na atrakcyjność firmy zarówno w oczach obecnych, jak i potencjalnych pracowników. Wykorzystanie świątecznego czasu do osiągania celów biznesowych powinno być równoważone z tworzeniem wartości dla zespołu i otoczenia. Poprzez kreatywne podejście do świątecznych wyzwań, firma może osiągnąć sukces, który będzie owocował nie tylko w okresie świątecznym, ale także przez cały rok.
Więcej przeczytacie w najnowszym artykule dla Socialpress (TUTAJ), dyrektor zarządzającej w naszej agencji Creative Brand Stories – grupie marketingowej, do której należą Bossa Nova Events, Eco Sories i Box of stories. Klaudia Ronij na co dzień odpowiedzialna jest za rozwój działu projektowego oraz realizację największych współprac eventowych w agencji. Zanim na dobre związała się z branżą kreatywną swoje doświadczenie zbierała jako specjalista w dziedzinie Employer Brandingu i była odpowiedzialna za rozwój tego obszaru w wielu organizacjach działających głównie w branży IT. W agencji odpowiedzialna za projekty i współprace z takimi Klientami jak: Maspex, Ringier Axel Springer czy Deloitte.
Zapraszamy do lektury!