Monika Buchwald Super Bowl 2024
Strona główna Aktualności Komentujemy reklamy podczas finału Super Bowl 2024 w About Marketing!

Komentujemy reklamy podczas finału Super Bowl 2024 w About Marketing!

Finał Super Bowl zakończony, ale emocje wokół reklam wciąż żywe!

“Super Bowl zawsze wydawał się być swoistym barometrem kulturowym, odzwierciedlającym ducha naszych czasów oraz zmieniające się trendy. Jest również niezrównaną platformą reklamową, na której marki rywalizują pod kątem kreatywności, by zachwycić, rozbawić i – przede wszystkim – pozostać zapamiętanymi. […] Oglądając kolejne reklamy, nie sposób było nie zauważyć braku silnych akcentów promujących zrównoważony rozwój i inkluzywność – dwóch ważnych tematów, które coraz częściej dominują w globalnych dyskusjach.”

Monika Buchwald – Head of Creative & Strategy podzieliła się swoimi spostrzeżeniami w najnowszym artykule dla About Marketing.

Pełna opinia, wraz z wybranymi przez nią najlepszymi i najgorszymi reklamami Super Bowl, dostępna tutaj: Reklamy na Super Bowl LVIII – jak oceniają je eksperci (cz. 2) – aboutmarketing.pl