Bossa Nova Events
Strona główna Aktualności Jak odświeżyć doświadczenia związane z firmowymi eventami karnawałowymi, wykorzystując najnowsze trendy?

Jak odświeżyć doświadczenia związane z firmowymi eventami karnawałowymi, wykorzystując najnowsze trendy?

Przed laty Kevin Kelly, amerykański wizjoner technologiczny i współtwórca magazynu „Wired”, wskazywał na trzy kluczowe obszary przyszłego rozwoju naszych interakcji: wzrost liczby zaangażowanych zmysłów, głębszą intymność oraz zwiększoną immersję. Dodałabym do tego emocjonalność i autentyczność – o trendach w branży eventowej opowiada Katarzyna Jabłkowska – PR & Communications Manager w Creative Brand Stories. 

Więcej o karnawałowych motywach przewodnich, immersyjności oraz komunikacji wewnętrznej wokół wydarzeń firmowych przeczytacie w artykule Katarzyny Jabłkowskiej w magazynie Nowy Marketing – TUTAJ.

Dziękujemy za zaproszenie do artykułu. Miłego czytania!