Homla rozpoczyna współpracę z Creative Brand Stories
Strona główna Aktualności Creative Brand Stories rozpoczyna współpracę z Homla

Creative Brand Stories rozpoczyna współpracę z Homla

Nasza grupa komunikacji marketingowej Creative Brand Stories, rozpoczęła współpracę z marką Homla. W grudniu odbędzie się świąteczny event dla marki wyposażenia wnętrz Homla. Wydarzenie będzie miejsce przy Pałacu Potockich na Rynku Głównym. Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, odpowiada za koncepcję, produkcję i realizację części wydarzenia dla influencerek. Z kolei firma Box of Stories, także należąca do Creative Brand Stories, zrealizuje zaproszenia i upominki dla influencerek.


– Homla to marka znana z kreowania magicznej atmosfery świątecznej. Nasze produkty, od dekoracji po prezenty, podkreślają unikatowość i radość związane z tym wyjątkowym okresem. W Homla wierzymy, że Święta to czas, który warto celebrować w magiczny sposób. Inspiracją do stworzenia tego magicznego miejsca była właśnie nasza miłość do Świąt i pragnienie podzielenia się tą radością z mieszkańcami Krakowa – mówi Magdalena Guzik, Brand Manager, Homla.

Influencerki, takie jak m.in. Weronika Sowa (@wersow), Hanna Puchalska (@hi_hania) czy Melka Kowal-Głuc (@s0ymel), otrzymają magiczne zaproszenia na spotkanie towarzyszące Świątecznemu Miasteczku Homla. Podczas spotkania będą miały okazję poznać najnowsze kolekcje marki: Magic Moments, Simply Scandi, Winter Glamour oraz Wooden Craft.

Akcji promocyjnej wydarzenia towarzyszyć będzie świąteczny garbus, który od 1 grudnia wyruszy po krakowskich ulicach jako ruchome zaproszenie na wydarzenie. Dodatkowo, wydarzenie wspiera zaprojektowana przez naszą agencję,kampania radiowa. Partnerem wydarzenia jest KBF, specjalizujący się w organizacji i promocji imprez kulturalnych, będący również współgospodarzem Pałacu Potockich.