Creative Brand Stories – nowa grupa komunikacji marketingowej łącząca kompetencje trzech agencji
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w obszarze event marketingu, Box of Stories – branded gifts agency oferującej kreatywne wysyłki, powstałej w okresie pandemii, oraz Eco Stories – specjalizującej się w kreowaniu ekologicznych wydarzeń i inicjatyw.
Każda z agencji wchodzących w skład nowej grupy zachowuje swoją niezależność, a utworzenie Creative Brand Stories pozwala na kompleksowe wykorzystanie doświadczeń i kompetencji wszystkich podmiotów grupy, w szczególności w obszarach event marketingu, employer brandingu, public relations, wprowadzenie produktów na rynek czy influencer marketingu.
– Od dłuższego czasu z powodzeniem realizujemy projekty dla naszych klientów, które wykraczają poza sztywne specjalizacje każdej z naszych agencji. Trafia do nas też coraz więcej zapytań o takie kompleksowe podejście. Nasza decyzja o stworzeniu marki parasolowej wynika ze zrozumienia potrzeb współczesnych marketerów oraz z uwzględnienia dynamicznych zmian zachodzących w branży komunikacji marketingowej – tłumaczy Monika Kawecka, CEO oraz Creative & Strategy Director w Creative Brand Stories.
– Współpraca grupy trzech wyspecjalizowanych agencji gwarantuje naszym klientom wysoką jakość usług i pozwala korzystać ze skumulowanego efektu synergii. Creative Brand Stories łączy bowiem kompetencje i doświadczenia naszych zespołów, oferuje komplementarne usługi w zakresie experiential marketingu, gwarantuje elastyczność i zwinność w komunikacji oraz dbałość o spójność strategiczną i wizualną, niezależnie od punktu kontaktu konsumenta z marką – dodaje Monika Kawecka.
Zmianom towarzyszy nowe hasło Creative Brand Stories: „Kreujemy doświadczenia Twojej marki”, które podkreśla filozofię grupy oraz jej specjalizację w zakresie tworzenia wyjątkowych doświadczeń, które wykraczają poza standardowe ramy komunikacji marketingowej.
Nowe logotypy, świeże kolory oraz nowa typografia
Wraz z powstaniem nowej grupy, rebranding przeszły wszystkie tworzące ją agencje. Celem nowej tożsamości wizualnej jest z jednej strony usystematyzowanie, odświeżenie i ujednolicenie graficzne portfolio agencji skupionych pod szyldem Creative Brand Stories. Z drugiej strony, stworzenie praktycznego i funkcjonalnego narzędzia komunikacji, które wywodzi się z DNA wszystkich podmiotów tworzących grupę.
– Naszą filozofię działania opieramy na kreowaniu unikatowych doświadczeń marketingowych, które pobudzają zmysły i pozostawiają trwały ślad w umysłach odbiorców. Dzięki różnorodności naszych marek możemy tworzyć niezwykłe narracje, które zachwycają, inspirują i angażują – podkreśla Katarzyna Jabłkowska, PR & Social Media Manager w Creative Brand Stories.
– Chcieliśmy stworzyć spójną i nowoczesną komunikację wizualną, któraoddaje charakter każdej z agencji, jednocześnie podkreślając naszą wspólną przynależność. Zależało nam, aby nowa identyfikacja wizualna była odzwierciedleniem naszej energii i dynamiki w działaniu oraz aby komunikowała takie wartości jak elastyczność, efektywność i komfort klientów, które stanowią fundament naszych marek – dodaje Katarzyna Jabłkowska.
Obecnie Creative Brand Stories zatrudnia kilkunastu ekspertów z obszaru marketingu i komunikacji, działających w biurze w Krakowie.
W portfolio grupy znajdują się znane marki, takie jak GFT, Health Labs Care, Herbalife, Interia, Maspex, Polska Press Grupa, The Bahlsen Family, Deloitte, Ringier Axel Springer, Semilac, CCC Group i Tiger.