Strona główna AktualnościBudowanie marki za pomocą eventów. Jak wpływać na doświadczenia i emocje uczestników wydarzeń?
Budowanie marki za pomocą eventów. Jak wpływać na doświadczenia i emocje uczestników wydarzeń?
Budowanie marki za pomocą eventów. Jak wpływać na doświadczenia i emocje uczestników wydarzeń? Monika Buchwald – CEO I Head of Creative & Strategy podzieliła się swoimi spostrzeżeniami i radami w artykule napisanym dla redakcji Marketer+.
Eventy są jednym z kluczowych elementów strategii marketingowych firm. Służą zarówno promocji marki, jak i budowaniu trwałych i bardziej emocjonalnych relacji z odbiorcami. Nierzadko określa się je mianem „gospodarki przeżyć”, w której doświadczenie konsumenta odgrywa rolę centralnego punktu strategicznego.
Z artykułu dowiesz się:
- jak za pomocą eventów zbudować markę,
- w jaki sposób sztuka wpływa na zachowania uczestników wydarzeń,
- dlaczego zabawa jest nieodłączną częścią eventów,
- jak działania stymulujące zmysły zwiększają skuteczność komunikacji marki.
Artykuł do przeczytania tutaj 🔗: https://marketerplus.pl/budowanie-marki-za-pomoca-eventow-jak-wplywac-na-doswiadczenia-i-emocje-uczestnikow-wydarzen/