Bossa Nova Events rozpoczyna współpracę z Schülke
Agencja Bossa Nova Events, należąca do grupy Creative Brand Stories rozpoczęła współprace z firmą Schülke, działającą w dziedzinie produktów higienicznych i rozwiązań zapobiegania zakażeniom. W styczniu odpowiadaliśmy za organizację wydarzenia firmy Schülke, w tym strategię, koncepcję, kreację, produkcję i realizację. Dwudniowy event był ukoronowaniem 135-lecia istnienia firmy oraz inspiracją dla pracowników do rozwoju i osiągania nowych celów.
Hasło przewodnie wydarzenia, „Jak grać, żeby wygrać” podkreślało zasady fair play, miało na celu wzmocnienie współpracy między różnymi działami oraz motywowanie pracowników do ciągłego doskonalenia, poprawy wyników pracy i zwiększenia zaangażowania w życie firmy.
Nasza noworoczna konferencja była dla nas wyjątkową okazją do podsumowania 135-letniej historii, integrowania pracowników oraz wspólnego świętowania osiągnięć. Naszym celem było podkreślenie wartości firmy, takich jak innowacyjność, pasja, zaufanie i jakość, które były prezentowane na każdym etapie wydarzenia – podkreśla Elżbieta Makselon-Drabczyk, HR & administration director CEE, Schülke.
Dwudniowe wydarzenie obejmowało cykl warsztatów, konferencję oraz galę z ceremonią wręczenia nagród dla pracowników tworzących siłę i moc wartości Schülke.
W ten sposób, poprzez zróżnicowany program skupiający się na edukacji, rozrywce i integracji, podczas eventu dla firmy stworzyliśmy inspirujące środowisko do wymiany wiedzy, rozwijania więzi oraz celebrowania osiągnięć branżowych – dodaje Klaudia Ronij, managing & event director w Creative Brand Stories.