Akcje promocyjne- skuteczne realizacje eventowe

AKCJE PROMOCYJNE – skuteczne realizacje eventowe

Akcje promocyjne to skuteczny sposób na dotarcie do nowych klientów oraz wypromowanie marki klienta. Jest to jedna z najczęściej wykorzystywanych metod Event Marketingu na dotarcie do konsumentów. Jeśli chcesz się dowiedzieć, czym dokładnie jest sam Event Marketing, zapraszamy do naszego pierwszego artykuły na ten temat „Event Marketing – dlaczego jest tak skuteczny?”. 

Przedsiębiorstwa coraz częściej decydują się na powierzanie organizacji akcji promocyjnych zewnętrznym firmom, np. agencjom marketingowym lub eventowym, aby mieć pewność, że wszystko jest dopracowane nawet w najmniejszych szczegółach. Ogromnym walorem akcji promocyjnych jest bezpośredni kontakt z klientem, a ten dostarcza wielu cennych informacji o preferencjach konsumentów, co umożliwia weryfikowanie strategii promocyjnej, by uczynić ją jeszcze bardziej skuteczną.

Aby osiągnąć wyznaczone z klientem cele kampanii Event Marketingowej, realizujemy kompleksowe, skrojone na miarę akcje promocyjne. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży marketingowej sprawia, że doskonale wiemy jak ważne jest umiejętne dostosowanie strategii akcji do promowanego produktu oraz zrozumienie i dopasowanie działań do grupy odbiorców. Tylko działania oparte na indywidualnym podejściu mają szansę odnieść sukces. Tworząc scenariusz akcji promocyjnej bierzemy pod uwagę wszystkie potrzeby klienta, dlatego każde wydarzenie ma swoją własną strategię i dopasowane do jej charakteru aktywności.

CZYM DOKŁADNIE SĄ AKCJE PROMOCYJNE?

Akcje promocyjne to ogólnie ujmując zorganizowane działania, które mają na celu promowanie danego produktu lub marki, aktywizując konsumentów. Jeśli chodzi o sposób osiągnięcia tego celu – jest on dowolny i zależy tylko i wyłącznie od poziomu kreatywności agencji eventowej lub marketingowej. Jakie są obecnie wiodące sposoby organizacji akcji promocyjnych?

Samplingi – to zorganizowana dystrybucja wśród potencjalnych klientów darmowych próbek produktów. Sampling produktu nie tylko poprawia wyniki sprzedaży, ale również buduje świadomość i pozytywny wizerunek mark i tym samym umacnia jej pozycję na rynku.

Happeningi – widowiska o charakterze artystycznym, które mają za zadanie zwrócić uwagę na ideę, którą niesie za sobą dana marka.

Degustacje – jedna z najprostszych i najczęstszych metod dotarcia do klientów. Tutaj najbardziej liczy się profesjonalny zespół promocyjny, który wierze na konsumentach dobre wrażenie.

I wiele, wiele innych.. 

Istnieje wiele sytuacji, w których akcje promocyjne mogą przynieść naprawdę zauważalne efekty i świetne rezultaty – oczywiście pod warunkiem, że zostaną właściwie zaplanowane i profesjonalnie przeprowadzone. Idealnym momentem na zorganizowanie akcji promocyjnych jest wprowadzenie nowego produktu na rynek, wprowadzenie nowych produktów do oferty danej firmy czy zmiana parametrów znanego już klientom produktu. Dobrze dobrane akcje promocyjne są również idealnym sposobem na odświeżenie i odbudowanie pozycji produktu, kiedy zauważamy spadki sprzedaży. Akcje promocyjne mogą również sprawdzić się w ponownym zwróceniu uwagi konsumentów, którzy do tej pory skłaniali się ku produktom konkurencji.

AKCJE PROMOCYJNE – TEST KREATYWNOŚCI 

Aby zainteresować konsumenta daną ofertą, trzeba go zaskoczyć i wykazać się dużą kreatywnością. Warto łączyć ze sobą różne kanały komunikacji marketingowej i zadbać o element zaskoczenia. Ciekawym trendem jest łączenie marketingu online z tradycyjnym, co na pewno ma szansę spotkać się z aprobatą i zadowoleniem konsumenta. Organizujesz letnie miasteczko z plażowymi aktywnościami, które promuje najnowszą, orzeźwiającą lemoniadę? Zaproś na spotkanie Influencera, który udzieli wywiadu i spędzi czas z uczestnikami w letnim miasteczku, a na koniec udostępni relacje z eventu w Social Mediach, wykorzystując swoje duże zasięgi. Gwarantujemy, że jeśli dobrze określimy grupę docelową i zaprosimy odpowiednio do niej dopasowaną, znaną osobę – uczestnicy będą zachwyceni! Aby osiągnąć cele i być skutecznym w realizowanych akcjach promocyjnych, należy stale śledzić trendy branży event marketingowej i być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami. Zapraszamy do zapoznania się z naszym artykułem o najnowszych trendach Event Marketingu.

Jeśli właśnie wypuszczasz na rynek nowy produkt lub chcesz wypromować swoją markę, ale nie wiesz jak to zrobić –  zaufaj specjalistom. Skontaktuj się z nami i pozwól nam opracować kreatywną, szytą na miarę kampanię event marketingową oraz zrealizować dla Twojej firmy najciekawsze akcje promocyjne! 

Kategoria: News
Zostaw komentarz

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Czytaj więcej
Ustawienia ciasteczek
Zezwól
Polityka prywatności
Polityka prywatności i ciasteczka
Cookie name Active

Klauzula informacyjna RODO strony bossa-nova-events.pl dla Klientów

Właściciel:

Bossa Nova Events Sp. z o.o. ul. Rynek Podgórski 12/7, 30-518 Kraków NIP: 676 255 06 24 KRS: 0000735468 REGON: 380479206 Realizując obowiązek informacyjny dotyczący danych osobowych uprzejmie informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych Klientów strony internetowej jest Bossa Nova Events Sp. z o.o. ul.Rynek Podgórski 12/7, 30-518 Kraków NIP: 676 255 06 24 KRS: 0000735468 REGON: 380479206 2.Bossa Nova Events Sp. z o.o. przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu: a) marke\ngu i promocji produktów oferowanych przez Właściciela (podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia 2016/679), b) przygotowania oferty sprzedażowej na podstawie wypełnionego „Briefa” 3. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami tymi mogą być: a) podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Bossa Nova Events Sp. z o.o. na podstawie zawartej z Bossa Nova Events Sp. z o.o. umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające), b) podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 3 celów przetwarzania, tj.: a) w zakresie marke\ngu i promocji produktów – do wycofania przez Panią/Pana wyrażonej w tym celu zgody, b) w zakresie ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obronie przed roszczeniami – do momentu przedawnienia roszczeń albo do momentu uwzględnienia przez Właściciela uzasadnionego sprzeciwu, 5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu: a) prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679, b) prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679, c) prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 rozporządzenia 2016/679, d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679, e) prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 rozporządzenia 2016/679, f) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679. na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „rozporządzenie 2016/679” 6. W przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia 2016/679, tj. zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed cofnięciem. 7. Przysługuje Pani/Panu także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan iż przetwarzanie przez Bossa Nova Events Sp. z o.o. Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia 2016/679. 8. Podanie danych osobowych: a) w zakresie marke\ngu i promocji produktów oferowanych przez Bossa Nova Events Sp. z o.o. jest dobrowolne. 9. Pani/Pana dane nie będą poddane procesom zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Zapisz ustawienia
Ustawienia ciasteczek