Ładuję…

▪ Międzynarodowa konferencja Akademii UniMerchants

Profesjonalnie zorganizowana konferencja firmowa to klucz do sukcesu biznesowego w wielu firmach! Niekiedy jednak taka konferencja czy kongres to wyjątkowe wydarzenie wymagające ogromnego doświadczenia w jego organizacji i umiejętności doskonałego dopracowania i wielu czynników, planowania, realizowania i koordynowania poszczególnych działań. 

Zrealizowana przez Bossa Nova Events międzynarodowa konferencja w ramach corocznej Akademii Unimerchants to ogromne przedsięwzięcie, które oprócz samych prelekcji obejmowało również zaplanowanie całej strategii Event Marketingowej, która jest naszą specjalnością. 

MIĘDZYNARODOWA KONFERENCJA BRANŻOWA – sposoby promocji 

Bardzo często organizacja branżowej, międzynarodowej konferencji wiąże się z postawionymi wcześniej, wymagającymi celami sprzedażowymi. Bossa Nova Events to agencja specjalizująca się w kompleksowej obsłudze i organizacji tego typu konferencji. Poprzez wieloletnie doświadczenie gwarantujemy wysoki poziom usług, indywidualne podejście do klienta, sprawność w zakresie działań organizacyjnych oraz wsparcie bezpośredniego kontaktu z partnerami biznesowymi czy klientami. 

Jednym z elementów i częstych wyzwań stawianych przed klientem i agencją jest wsparcie wszelkich procesów promocyjnych i marketingowych konferencji, a co za tym idzie również bezpośredniej, otwartej sprzedaży biletów. Dlatego tak ważne jest aby powierzyć wszystkie te działania profesjonalnej agencji, która dzięki bogatemu doświadczeniu, szerokiej wiedzy z zakresu Event Marketingu i znajomości rynku będzie mogła sprawić, że zorganizowana konferencja będzie wizytówka klienta na długie lata. 

KONFERENCJA BRANŻOWA – to nie tylko sale konferencyjne i prelekcje

Aby zorganizowana konferencja wywarła odpowiednie wrażenie na uczestnikach i sprawiła, że nie będą żałowali zakupu biletów, musimy wspiąć się na wyżyny kreatywności i oprócz ogromnej, branżowej dawki wiedzy zapewnić uczestnikom również rozrywkę i doskonałe środowisko do nawiązywania nowych kontaktów i networkingu.

Tym razem postawiliśmy na wyjątkowe zwiedzanie Krakowa i elegancką kolację w niekonwencjonalnej przestrzeni jaką są podziemia Kopalni Soli w Wieliczce. Czy warto zorganizować dla uczestników elegancką kolację połączoną z networkingiem ponad 100 metrów pod ziemią? Zdecydowanie warto. Wizyta w Kopalni Soli w Wieliczce to nie tylko szansa na zobaczenie wspaniałego zabytku wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO, ale także na posiłek w wyjątkowym miejscu. Czym zachwyca odwiedzających Kopalnia Soli „Wieliczka”? Podziemne mury i elegancka kolacja w kopalni to oczywiście tylko jedna z wielu atrakcji. Magnesem przyciągającym odwiedzających są oczywiście niesamowite podziemia, które można zwiedzać wybierając najpopularniejszą Trasę Turystyczną lub – wymagającą nieco lepszej kondycji – Trasę Górniczą, która przy okazji może być świetnym sposobem na zorganizowanie team buildingu firmowego. 

CZY WARTO ZATEM JE ORGANIZOWAĆ?

Konferencje branżowe czy kongresy stanowią bardzo ważną część kultury organizacyjnej wielu firm i korporacji w wielu branżach. Ich nadrzędnym celem jest zarówno przekazanie dużej dawki wiedzy ale również budowanie i pielęgnowanie relacji biznesowych, które niekiedy są największym z wszystkich kluczowych elementów sukcesu firmy. Konferencje branżowe są zatem idealną okazją do osiągania wyznaczonych celów sprzedażowych jak również budowania i zwiększenia zaangażowania i utożsamiania się pracowników z firmą. Organizacja konferencji branżowej to duże wyzwanie i długi proces dlatego też warto w tym temacie zaufać specjalistom, którzy mają doświadczenie w tej dziedzinie. Bossa Nova Events to agencja, która od lat z sukcesem organizuje konferencje firmowe, łącząc poszerzanie wiedzy z rozrywką i skutecznym networkingiem. Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej na ten temat lub zaplanować konferencję dla swoich pracowników lub partnerów biznesowych – skontaktuj się z nami. 

Translate »