Ładuję…

▪ Event otwarcia restauracji Mavericks w Krakowie, czyli #GoodFoodGoodVibes

Otwarcie nowego obiektu, hali produkcyjnej czy kolejnego oddziału firmy to bezapelacyjnie jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu każdej firmy czy organizacji. Dlatego warto wzbogacić je i uświetnić profesjonalnie zorganizowanym eventem, który na długo pozostanie w pamięci wszystkich zaproszonych uczestników. Często takim realizacjom towarzyszą zaplanowane wcześniej akcje promocyjne. Jedną z takich realizacji zorganizowanych przez Bossa Nova Events było uroczyste otwarcie nowej restauracji na gastronomicznej mapie krakowa – Mavericks Cracow, której mottem przewodnim jest #GoodFoodGoodVibes i to zdecydowanie do nas przemawia!  Mavericks Cracow to nowe, świeże miejsce, które zaraża swoim pozytywnym, kalifornijskim klimatem i atmosferą. Dlatego też i tym razem postawiliśmy na nowoczesne rozwiązania i najnowsze trendy w Event Marketingu. 

DLACZEGO WARTO ORGANIZOWAĆ AKCJE PROMOCYJNE?
Zorganizowane akcje promocyjne w ramach kampani Event Marketingowej to jeden z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie do potencjalnej grupy odbiorców i nowych klientów oraz wypromowanie produktu w sieci i nie tylko! Bossa Nova Events dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu i niekończącej się kreatywności wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klienta i spełnia wyznaczone wcześniej cele! 

Jak najlepiej osiągnąć zamierzony cel? Najważniejszą kwestią jest odpowiednie opracowanie i dopasowanie akcji promocyjnych i aktywności do grupy odbiorców i zaproszonych na event gości. Niezbędne jest ciągłe poszukiwanie nowych trendów i bycie na bieżąco z nowinkami marketingowymi. Więcej o najnowszych trendach przeczytacie w naszym artykule “Trendy Event Marketingu”, w którym bardziej szczegółowo opisujemy najnowsze i najskuteczniejsze sposoby na zwiększenie sprzedaży i rozgłosu w sieci. 

REALIZACJA NAJNOWSZYCH TRENDÓW
Jednym z najnowszych i obecnie najbardziej skutecznych działań promocyjnych w internecie i nie tylko jest Influencer Marketing. Postanowiliśmy wykorzystać potencjał rozpoznawalności blogerów kulinarnych i nie tylko i zaprosić ich na organizowany przez nas event otwarcia nowego obiektu, jakim jest restauracja Mavericks Cracow. Pomysł ten spotkał się z dużym zadowoleniem i optymizmem, a zorganizowane przez nas warsztaty kuchni molekularnej z jedną z polskich blogerek kulinarnych ucieszył się ogromną popularnością – cel osiągnięty!
Podczas realizacji każdego projektu dbamy o najmniejsze szczegóły i przede wszystkim zawsze staramy się podchodzić do każdego z nich indywidualnie. Wiemy, jak zadbać o każdy szczegół organizowanej akcji promocyjnej, przygotowujemy również teamy promocyjne – profesjonalne hostessy. promotorów, ambasadorów marek i doświadczonych koordynatorów akcji promocyjnych. Bossa Nova Events to zespół profesjonalistów, któremu warto zaufać!

ZAUFAJ SPECJALISTOM W TEJ DZIEDZINIE!
Każda zrealizowana przez nas kampania promocyjna czy strategia Event Marketingowa to dokładnie przemyślany plan działania. Dobierając środki i aktywności podczas realizacji kierujemy się naszym doświadczeniem i wiedzą. Dzięki temu osiągamy zamierzone cele, a klienci wracają po kolejne realizacje. Każdą realizację obsługujemy kompleksowo i oprócz pełnej strategii, koncepcji i zespołu profesjonalistów zapewniamy również wszelkiego rodzaju projekty graficzne i całe key visual, materiały reklamowe, profesjonalną obsługę fotograficzną czy video. Zapewniamy także realizację całych stoisk wystawienniczych, produkcję materiałów POS, projektów obrandowanych opakowań promocyjnych i wiele, wiele innych. Jeśli jesteś zainteresowany organizacją akcji promocyjnej lub eventem otwierającym obiekt lub wprowadzającym nowy produkt na rynek – skontaktuj się z nami!

Translate »