Ładuję…

▪ Akcje promocyjne- skuteczne realizacje eventowe

AKCJE PROMOCYJNE- skuteczne realizacje eventowe:

Akcje promocyjne to skuteczny sposób na dotarcie do nowych klientów oraz wypromowanie marki klienta. Jest to jedna z najczęściej wykorzystywanych metod Event Marketingu na dotarcie do konsumentów. Jeśli chcesz się dowiedzieć, czym dokładnie jest sam Event Marketing, zapraszamy do naszego pierwszego artykuły na ten temat „Event Marketing – dlaczego jest tak skuteczny?” 

Przedsiębiorstwa coraz częściej decydują się na powierzanie organizacji akcji promocyjnych zewnętrznym firmom np. agencjom marketingowym lub eventowym, żeby mieć pewność, że wszystko jest dopracowane nawet w najmniejszych szczegółach. Ogromnym walorem akcji promocyjnych jest bezpośredni kontakt z klientem, a ten dostarcza wielu cennych informacji o preferencjach konsumentów, co umożliwia weryfikowanie strategii promocyjnej, by uczynić ją jeszcze bardziej skuteczną.

Aby osiągnąć wyznaczone wcześniej z klientem cele kampanii Event Marketingowej realizujemy kompleksowe, skrojone na miarę akcje promocyjne. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży marketingowej sprawia, że doskonale wiemy jak ważne jest umiejętne dostosowanie strategii akcji do promowanego produktu oraz zrozumienie i dopasowanie działań do grupy odbiorców. Tylko takie, skrojone na miarę działania mają szansę odnieść sukces. Tworząc scenariusz akcji promocyjnej bierzemy pod uwagę wszystkie potrzeby klienta, dlatego każde wydarzenie ma swoją indywidualną strategię i dopasowane do jej charakteru aktywności.

CZYM DOKŁADNIE SĄ AKCJE PROMOCYJNE?

Akcje promocyjne to ogólnie ujmując zorganizowane działania, które mają na celu promowanie danego produktu lub marki, aktywizując konsumentów. Jeśli chodzi o sposób osiągnięcia tego celu – jest on dowolny i zależy tylko i wyłącznie od poziomu kreatywności agencji eventowej lub marketingowej. Jakie są obecnie wiodące sposoby organizacji akcji promocyjnych?

Samplingi – to zorganizowana dystrybucja wśród potencjalnych klientów darmowych próbek produktów. Sampling produktu nie tylko poprawia wyniki sprzedaży, ale również buduje świadomość i pozytywny wizerunek mark i tym samym umacnia jej pozycję na rynku.

Happeningi – widowiska o charakterze artystycznym, które mają za zadanie zwrócić uwagę na ideę którą niesie za sobą dana marka.

Degustacje – jeden z najprostszych i najczęstszych metod dotarcia do klientów. Tutaj najbardziej liczy się profesjonalny zespół promocyjny, który wierze na konsumentach dobre wrażenie.

I wiele, wiele innych.. 

Istnieje wiele sytuacji, w których akcje promocyjne mogą przynieść naprawdę zauważalne efekty i świetne rezultaty – oczywiście pod warunkiem, że zostaną właściwie zaplanowane i profesjonalnie przeprowadzone. Idealny moment na zorganizowanie akcji promocyjnych to: wprowadzenie nowego produktu na rynek, wprowadzenie nowych produktów do oferty danej firmy, zmianę parametrów znanego już klientom produktu. Dobrze dobrane akcje promocyjne są również idealnym sposobem na odświeżenie i odbudowanie pozycji produktu, kiedy zauważamy spadki sprzedaży. Akcje promocyjne mogą również świetnie sprawdzić się w ponownym zwróceniu uwagi na produkt konsumentów, którzy do tej pory kierowali się tylko w stronę marki konkurencyjnej.

AKCJE PROMOCYJNE – TEST KREATYWNOŚCI

Aby zainteresować konsumenta daną ofertą, trzeba go zaskoczyć i wykazać się dużą kreatywnością. Obecnie warto łączyć ze sobą różne kanały komunikacji marketingowej i zadbać o element zaskoczenia. Ciekawym trendem jest łączenie marketingu online z tradycyjnym, co na pewno ma szanse spotkać się z aprobatą i zadowoleniem konsumenta. Organizujesz letnie miasteczko z plażowymi aktywnościami, które promuje najnowszą, orzeźwiającą lemoniadę? Zaproś na spotkanie Infulencera, który udzieli wywiadu i spędzi czas z uczestnikami w letnim miasteczku, a na koniec udostępni relacje z eventu w Social Mediach wykorzystując swoje duże zasięgi. Gwarantujemy, że jeśli dobrze określimy grupę docelową i zaprosimy odpowiednio do niej dopasowaną, znaną osobę – uczestnicy będą zachwyceni! Aby osiągnąć cele i być skutecznym w realizowanych akcjach promocyjnych trzeba stale śledzić trendy branży event marketingowej i być na bieżąco z wszystkimi nowinkami. Zapraszamy do zapoznania się z naszym artykułem o najnowszych obecnych trendach Event Marketingów.

Jeśli właśnie wypuszczasz na rynek nowy produkt lub chcesz wypromować swoją markę, ale nie wiesz jak to zrobić, zaufaj specjalistom. Skontaktuj się z nami i pozwól nam opracować kreatywną, szytą na miarę kampanię event marketingową i zrealizować dla Twojej firmy najciekawsze akcje promocyjne! 

Translate »